+48 536-830-224

Bezpieczeństwo dostawy

Pomimo najlepszych starań z naszej strony nie możemy zagwarantować, że przesyłka dotrze nienaruszona. Nawet najtwardszy karton może przegrać w konfrontacji z brakiem wyobraźni niektórych doręczycieli. Jeżeli pośrednik pomiędzy nami a Państwem, czyli kurier, zawiedzie - na pewno nie zostaniecie Państwo pozostawieni z tym problemem sami.
Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!

 

Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego (czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone)

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, koniecznie wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody.Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.

 

Dopilnuj, aby:

- kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody;

- w polu "uwagi" znalazły się wszystkie Twoje zastrzeżenia w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z informacjami na protokole szkody;

- kurier sporządził protokół zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki;

- protokół został wypełniony na miejscu. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o informację;

- kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

 

Twój koszyk jest pusty


Zaprzyjaźnione sklepy

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel