+48 536-830-224

Stan realizacji zamówienia

Nieobsłużone - Zamówienie dopiero dotarło i nie rozpoczęła się jeszcze jego realizacja.
Oczekiwanie na wpłatę - Oczekujemy na wpłatę, realizacja zamówienia rozpocznie się gdy wpłata do nas dotrze.
Oczekiwanie na dostawę - Oczekujemy na dostarczenie towaru od dostawcy
Realizowane - Rozpoczęła się realizacja zamówienia.
Pakowane - Zamówienie jest w trakcie pakowania
Spakowane - Taki status przyjmują zamówienia, w których wszystkie produkty zostały już skompletowane do koszyka czy wózka magazynowego i dostarczone do sekcji pakowania - gdzie następuje weryfikacja zgodności dostarczonych towarów z zamówieniem klienta.
Gotowe do wysłania - Status ten informuje, iż zamówienie zostało spakowane, zweryfikowane i jest już w pełni przygotowane do wydania kurierowi.
Gotowe do odbioru - Zamówienie jest gotowe do odbioru osobistego.
Wysłane - Produkty zostały już wysłane. O tym fakcie klient jest informowany wiadomością
Klient anulował - Status określający anulowanie zamówienia przez samego klienta, bądź obsługę sklepu.
Fałszywe - Zamówienie z tym statusem informuje, iż jest ono fałszywe. Na przykład, gdy złożone zostało dla żartu.
Stracone - Ten status może oznaczać na przykład, że z przyczyn niespodziewanych zamówiony towar został uszkodzony przed wysyłką.
Wstrzymane - Status informujący o wstrzymaniu z jakiegoś powodu realizacji zamówienia.
Zgubione - Status informuje klienta, iż zamówione produkty zostały zagubione, np. przez kuriera.
Połączone - Status ten pojawia się w zamówieniach, które zostały połączone, a produkty z nich przeniesione do wspólnego zamówienia.
Zwrot - Status określający zwrot zamówionych produktów przez klienta.
Reklamacja - Status informujący o tym, że zamówione produkty są reklamowane

Twój koszyk jest pusty


Zaprzyjaźnione sklepy

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel