Jak sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?

2018-03-15
Jak sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?

W naszym sklepie internetowym możesz na bieżąco monitorować status realizacji każdego zamówienia oraz wysyłki.
Posiadając konto na portalu, do tego celu możesz wykorzystać:

  • link w mailu potwierdzającym jego złożenie/przyjęcie do realizacji,
  • zakładkę "Twoje Konto" > "Bieżące". 

 

Zacznijmy od zalogowania się na swoje konto:

logowanie-specmajster

 Następnie wybierz odpowiednią metodę logowania:

1- Poprzez konto serwisu zewnętrznego

2- Standardowo wpisując login/email oraz hasło

metody-logowania

Po zalogowaniu w sekcji " ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNE ŚRODKI " wybierz "Bieżące"

Status zamówienia będzie widoczny w miejscu oznaczonym strzałką na poniższym obrazie.

 

Kolejno ukaże się status zamówienia, który w zależności od postępu w realizacji będzie się zmieniał.

 

Nieobsłużone - Zamówienie dopiero dotarło i nie rozpoczęła się jeszcze jego realizacja. 
Oczekiwanie na wpłatę - Oczekujemy na wpłatę, realizacja zamówienia rozpocznie się gdy wpłata do nas dotrze.
Oczekiwanie na dostawę - Oczekujemy na dostarczenie towaru od dostawcy
Realizowane - Rozpoczęła się realizacja zamówienia.
Pakowane - Zamówienie jest w trakcie pakowania
Spakowane - Taki status przyjmują zamówienia, w których wszystkie produkty zostały już skompletowane do koszyka czy wózka magazynowego i dostarczone do sekcji pakowania - gdzie następuje weryfikacja zgodności dostarczonych towarów z zamówieniem klienta.
Gotowe do wysłania - Status ten informuje, iż zamówienie zostało spakowane, zweryfikowane i jest już w pełni przygotowane do wydania kurierowi.
Gotowe do odbioru - Zamówienie jest gotowe do odbioru osobistego.
Wysłane - Produkty zostały już wysłane. O tym fakcie klient jest informowany wiadomością 
Klient anulował - Status określający anulowanie zamówienia przez samego klienta, bądź obsługę sklepu.
Fałszywe - Zamówienie z tym statusem informuje, iż jest ono fałszywe. Na przykład, gdy złożone zostało dla żartu.
Stracone - Ten status może oznaczać na przykład, że z przyczyn niespodziewanych zamówiony towar został uszkodzony przed wysyłką.
Wstrzymane - Status informujący o wstrzymaniu z jakiegoś powodu realizacji zamówienia.
Zgubione - Status informuje klienta, iż zamówione produkty zostały zagubione, np. przez kuriera. 
Połączone - Status ten pojawia się w zamówieniach, które zostały połączone, a produkty z nich przeniesione do wspólnego zamówienia.
Zwrot - Status określający zwrot zamówionych produktów przez klienta.
Reklamacja - Status informujący o tym, że zamówione produkty są reklamowane

Pokaż więcej wpisów z Marzec 2018
$('#dialog_close').click(); $('#menu_preloader_add').remove(); pixel