Reklamacja zamówienia poprzez formularz RMA

2018-08-11

Jeśli wystąpił jakikolwiek problem z zakupioną częścią i chcesz ją reklamować, możesz to  zrobić poprzez naszą stronę internetową www.serwis.specmajster.pl. W tym celu należy zalogować się na konto klienta(jeżeli nie posiadasz logonu i hasła skontaktuj się z nami dzwoniąc pod nr 29-693-16-29) i wybrać zakładkę DZIAŁ REKLAMACJI „RMA”



Po zaakceptowaniu przez naszą obsługę Twojego zgłoszenia reklamacyjnego, które trwa nie dłużej niż 24 godziny otrzymasz od nas wiadomość poprzez e-mail.



Umożliwi wygenerowanie protokołu RMA wraz listem przewozowym Poczty Polskiej.
Kliknij przycisk „Wybierz” i następnie „Wydrukuj zgłoszenia reklamacji”.



Wydrukowany formularz dołącz do przesyłki, a list naklej na paczkę i nadaj w dowolnym urzędzie pocztowym.


Pokaż więcej wpisów z Sierpień 2018
$('#dialog_close').click(); $('#menu_preloader_add').remove(); pixel